Home
 
 
03 June 2009 @ 08:05 pm
склад йоманого стиду  
Сьогодні я скористалася тим, що NN був вКонтакті з мого компа і не вилогувався - і сходила ж подивилася на профайли і фото різних знайомих. І зрозуміла, що найпідступніше місце вКонтакті - це розділи "Фотографії з ..." та "Відео з ...", тобто на мінуточку будь-який задрот постить туди будь-які фото і відеозаписи тебе - в будь-якому стані, з будь-якого ракурсу, зняті за будь-яких обставин. І - увага! - завдяки юзабіліті сайту всі-всі, хто прийдуть на твою сторінку, це побачать.

За вельми недовгий час відвідування профайлів своїх знайомих я знайшла багато знімків і відео, котрі висвітлюють ті сторони моїх знайомих, якими вони явно не пишаються, і нагадують або ілюструють ті історії, які вони воліли б забути.

Я вдячна долі за те, що сайт вКонтакті з'явився і став популярним тоді, коли я вже зрозуміла, чого хочу від життя, знайшла С. і стала поводитися чемно і гідно. Тому що я так розумію що тепер ті фото та відео, які раніше стидливо або не дуже видалялися з камер - просто заливають в цей сраний вКонтактє на всезагальний розгляд! 

І для прихильників публічності, які періодично бігають по блогах і викривають принцес, які теж какають, чи світлих і добрих людей, в яких в минулому, або й теперішньому житті є не надто приємні (часто бо не до кінця зрозумілі) сторонньому оку штрихи -
к'мон, піпл, ви реально думаєте, що комусь стане краще, якщо друзі, співробітники, чоловік і діти в перспективі молодого успішного науковця-жінки, матері однієї дитини, яка носить іншу дитину, побачать знімки п'ятирічної давності, де один клабмен лапає її за цицьки, а інший цілує в районі піськи? світ від того сповниться правдою і довірою? всі, хто здійнив бодай одну помилку в житті, підуть і повісяться і лишаться одні праведники? чи люди, дізнавшись купу лайна про дорогих їм людей, здобудуть гармонію? Та ніколи в житті. Єдина людина, котра отримає задоволення - це той злий мрачний зависливий дрочень, який розмістив в мережі чуже компроментуюче фото. І то задоволення це буде дрібоньке і миршаве, тьху!!


 
 
( 45 іншого скла — Post a new comment )
alina_swarowski[info]alina_swarowski on June 3rd, 2009 05:41 pm (UTC)
блін, для мене це наболіле питання - вєчно постять мої фото, на яких я невдало вийшла))) або де я палю і п'ю - напевнохочуть дискваліфікувати в очах мами)))
Катерина Бабкіна: secret[info]silverandglass on June 3rd, 2009 05:47 pm (UTC)
а сіскі вас в очах мами не дискредитують? ))
alina_swarowski[info]alina_swarowski on June 3rd, 2009 05:53 pm (UTC)
та то такоє... про сіські мама вже знає.. у неї вдома портфоліо (ексклюзивні фотки сваровські)... я ж уже заручена, весілля 24-го серпня, муж не протів)
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 3rd, 2009 06:24 pm (UTC)
муж нє протів сісєк? ну іщьо би, я би ще пошукала мужа-борца з сіськами
alina_swarowski[info]alina_swarowski on June 3rd, 2009 06:38 pm (UTC)
та муж в мене буде просто суперовий) у нас любов і взаємодовіра))))
Терезка[info]terival on June 3rd, 2009 05:42 pm (UTC)
о, на диво схожі думки
я теж коли іноді дивлюсь на ті фотки, то мене аж тіпає
Катерина Бабкіна: comixgirl[info]silverandglass on June 3rd, 2009 05:47 pm (UTC)
мене тіпає зокрема від того, що блять розробники сайту же передбачили розділ, який дасть людям можливість витратити час, сили, енергію на те, що тільки нашкодить і розстроїть, і нікому нічого доброго не зробить. Тьху.
Терезка[info]terival on June 3rd, 2009 05:49 pm (UTC)
ну так, так наче то комусь з розробників дуже приспічило когось зганьбити
alina_swarowski[info]alina_swarowski on June 3rd, 2009 05:53 pm (UTC)
вони просто не передбачили...((((((
netsvis[info]netsvis on June 4th, 2009 06:53 am (UTC)
Ви помиляєтесь - це одна із фіч, що роблять вконтакте популярним. Це ж сайт знайомств, і навіть якщо у людини в профайлі немає фоток, то можно подивитись, як вона виглядає.
wladuszka[info]wladuszka on June 3rd, 2009 05:52 pm (UTC)
одна з причини чому я не вконтакті
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 3rd, 2009 06:23 pm (UTC)
ну блін, твоя відсутність там нікому не завадить підписати тебе на якійсь з фоток ))
wladuszka[info]wladuszka on June 3rd, 2009 08:01 pm (UTC)
ніхуя, там тільки юзерів можна підписувати, наскільки я розумію
luckyredhot[info]luckyredhot on June 4th, 2009 10:04 am (UTC)
всіх можна підписувати, просто якщо користувач незареєстровний, знайти його не можна буде :)
prophet_in_blue[info]prophet_in_blue on June 3rd, 2009 06:51 pm (UTC)
тю. людину можуть позначити на фото тільки з її згоди. видалити позначення себе на чужому фото чи відео можна будь-якої миті. так само будь-який зі своїх альбомів або розділ "фото зі мною", "відео зі мною" можна зробити закритим або видимим лише друзям.
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 3rd, 2009 07:19 pm (UTC)
а, ну я не бачила де там можна себе видалити з фото
Ruda[info]rude_stvorinnya on June 3rd, 2009 08:46 pm (UTC)
бо ти не авторизована...там коли хтось тебе відмічає, тобі приходить повідомлення, і ти або підтверджуєш, або відміняєш свою присутність на фото.
Катерина Бабкіна: secret[info]silverandglass on June 3rd, 2009 08:59 pm (UTC)
я зато харашо там бачила, що можна підписати навіть людину, яка не є юзером вКонтактє - просто тоді ім'я та прізвище не буде клікабельне...
Ruda[info]rude_stvorinnya on June 3rd, 2009 09:07 pm (UTC)
можна, але такі штуки не шукає пошукова система, ну і взагалі воно такоє - мєлкіє пакості собі ж в карму.
chaynoe_derevo[info]chaynoe_derevo on June 4th, 2009 07:27 am (UTC)
+1
твоя фотка на которой написано твое имя идет в открытый доступ только после твоего подтверждения, что да, это таки ты и ты согласна. и ты сама на странице выбираешь уровень открытости разделов фото/видео.
а вот в жж ты на чужие публикации с подписями под ними уже никак не повлияешь))
Катерина Бабкіна: secret[info]silverandglass on June 4th, 2009 09:10 am (UTC)
в жж наявність в чужому пості твого імені+фото - це підстава для видалення акаунту користувача, який запостив матеріали, якщо він не видалить посто впродовж дня! :)
а вКонтактє - я не розумію, про що ти говориш. Якщо ти видаляєшся з фото - то просто твоє ім'я-прізвище на фото неклікабельне ))) доказ тому - я, підписана на двох знімках (правда, цільком приємних), хоча я навіть не є юзером вКонтактє )))
Марися[info]mikusia_m on June 3rd, 2009 07:21 pm (UTC)
ну, інтернет це взагалі велика купа сміття.
та ладно, коли якийсь задрот викладає ідіотські фотки нормальних людей. вКонтакті багато таких, що викладають свої ідіотські фотки (див. спільноту Школа-уродов).
взагалі все не так серйозно, я думаю :) зрештою, якщо я вважаю, що фотка дурнувата і нєхєр, щоб хтось міг мене там знайти, я завжди можу видалити своє ім'я з підписів на тій фотці.
Карина Тумаєва: Відданий кіт[info]milicenta on June 3rd, 2009 07:36 pm (UTC)
Тада, он на мене недавно тоже фотки нарили і казали, шо шантажировать будуть) А хулє, ніпунятна)
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 3rd, 2009 07:42 pm (UTC)
а чим саме шантажувати? що мамі покажуть? )))))
Карина Тумаєва: Бабаї[info]milicenta on June 3rd, 2009 08:44 pm (UTC)
нєа, там нє ва мнє соль))
Тарас Малкович[info]maxatma on June 3rd, 2009 09:30 pm (UTC)
тааа видалився з позначки і крапка, то таке. Зате серед всіляких невдалих фоток часом і парочка вдалих потрапиться))
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 3rd, 2009 09:31 pm (UTC)
ну так видалишся - і просто твоє ім'я неклікабельне там буде, але буде ж )) мене там двічи вписали теж, хоч я і не юзер ) але правда на цілком собі пристойних фотках )
Тарас Малкович[info]maxatma on June 3rd, 2009 09:33 pm (UTC)
а ти ставай користувачкою, і не буде фішки з неклікабельним ім`ям - тут вже як видалишся, то с корнямі!!)))
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 3rd, 2009 09:40 pm (UTC)
та ні, мені там нічьо не треба просто - то навіщо?
Тарас Малкович[info]maxatma on June 3rd, 2009 09:44 pm (UTC)
от блін, прихована реклама нє удалась)))
gazzprom: tablon[info]gazzprom on June 3rd, 2009 09:40 pm (UTC)
а я вконтакті відразу видаляю невдалі фраґменти,фотки, треш всілякий,
хай це залишається в альбомах тих задротів (ти правильно сказала),
хоча я підозрілих задротів теж видаляю,
френдоциди різні там)
а взагалі цим соціальним мережам ліпше не надавати такого великого значення,
я теж був серйозно посварився зі своєю дівчиною через те, що одна написала на стіні якусь фразу,вже точно забув, але суть не в тому,
просто ці штуки можуть доводити до параної та конфліктних ситуацій,
я нажимаю на del. і всі трабли зникають)
bulut[info]bulut on June 3rd, 2009 09:58 pm (UTC)
можно попросить фото удалить. когда кто-то отмечает тебя на фото, об этом приходит запрос, на который можно ответить отказом.
в конце концов, можно поставить "фотографии видят только друзья" или вообще никто)
luckyredhot[info]luckyredhot on June 4th, 2009 10:05 am (UTC)
да, дійсно, в більшості випадків (і йдеться не лише про контакт) розмежування прав дає результат %)
Сашко Недоній[info]sashko_nedoniy on June 4th, 2009 12:03 am (UTC)
права 100%
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 4th, 2009 08:54 am (UTC)
ну я старалась )
shuka4[info]shuka4 on June 4th, 2009 12:13 am (UTC)
блін ну шо за інфантильність - ну який нафіг "кампрамат"
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 4th, 2009 08:52 am (UTC)
не кампрамат. але знімки, які компроментують. це різні речі. я там узрєла німєряно п'єних ригающих рил, девучок, в яких задраласи юпка і видно шо некрасиві труси чи іншого такого штибу НЕГАРНИХ, несмішних і невеселих речей. Навіщо показувати взагалі кому те, що НЕ ГАРНО, те що НЕ ПРИНЕСЕ НІКОМУ ЗАДОВОЛЕННЯ?
Треба творити тільки позитив ))
cm0k[info]cm0k on June 4th, 2009 02:13 am (UTC)
Ви впевнені, що не пишаються? :)
Катерина Бабкіна: Бабкіна; ретро[info]silverandglass on June 4th, 2009 08:55 am (UTC)
стосовно деяких - на всі сто
Papetmasta[info]papetmasta on June 4th, 2009 11:31 am (UTC)
навчитися жити із минулим - найцікавіший урок цього життя
віртуальна приватність надзвичайно проста річ, впирається в декілька найстройок.
а клабмени із цицьками і молоді мами-науковці: в цьому і суть життя. без того ніколи не усвідомиш свого існування. хтось шкодує за минулим а хтось знаходить свою індивідуальність
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 4th, 2009 12:11 pm (UTC)
але хіба людина не має права шкодувати чи знаходити це сама-в-собі, не будучи при цьому виставлена усіма боками на очі кількох сотень юзерів вКонтактє?
Papetmasta[info]papetmasta on June 7th, 2009 01:06 pm (UTC)
вічна логіка життя
жодна дія не проходить безслідно. все має зміст.
знайти себе так щоб за жодну дію в цьому житті не шкодувати, пофіг яку з точки зору моралі чи юзерів контакта
а фотка в контакті вирішується слава богу
flokalin[info]flokalin on June 4th, 2009 05:03 pm (UTC)
яка різниця, що і коли було? люди змінюються. та й усе. "кто старое помянет.."
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 4th, 2009 10:18 pm (UTC)
ну так і нашо вішати фоти? )
flokalin[info]flokalin on June 6th, 2009 12:31 pm (UTC)
а щоб всім все було зрозуміло)
 
 

My Ads