Home
 
 
26 June 2009 @ 10:58 am
місця для курців  
Всеподальше розширення місць для некурящих та місць, де заборонено палити, а також дедалі виразніша орієтація на облаштовування місць для паління в маленьких брудних куточках під сходами, коло туалету чи виходу на паркінг, на протязі, в вологому підвалі чи коло входу за межами навісу від дощу давно наштовхує мене на певну думку:

чому немає окремих місць для тих, хто бухає безпробудно, хто вживає наркотики, хто не миється і не чистить зуби, для тих, хто позбувся дітей або не дбає про них, для тих, хто б'є дружину, для тих, хто краде? Чому немає окремих, відділених та максимально віддалених від нормальних людей місць для тих, хто не видає заробітну плату, хто грабує на вулицях, хто продає наркотики, хто виробляє палене спиртне чи палені ліки, хто продає своє тіло і розносить гидкі хвороби? Чому серед всіх уродів і покручів, яких треба відокремлювати - обрали курців. К'мон, так ніби курити - то найгірше що зараз можна зробити з собою і головне - з людьми коло себе!

До речі, в п'ятизірковому готелі, куди я лечу в неділю пополокатися в середземному морі, серед ста з хріном номерів є п'ять номерів для інвалідів і тільки два номери для тих, хто НЕ курить. Так тримати! )



 
 
( 34 іншого скла — Post a new comment )
webgirl_eva: pic#81208475[info]webgirl_eva on June 26th, 2009 08:28 am (UTC)
всі так борються за здоровий спосіб життя!!!!
шо мама не горюй!!!!

будемо скоро курити в кабінках)))))

гарного тобі полоскання!!!)
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 26th, 2009 08:42 am (UTC)
дякую! ))
same_katya[info]same_katya on June 26th, 2009 08:29 am (UTC)
дивний готель, зазвичай в пятизіркових навпаки.

а для тих, хто "не видає заробітну плату, хто грабує на вулицях, хто продає наркотики, хто виробляє палене спиртне чи палені ліки" є місця - нє столь отдальонниє :)
Жоржина Топчинська[info]top4ynska on June 26th, 2009 08:31 am (UTC)
а яка різниця в готелі чи номер для курців чи некурців?
як собі накуриш так і будеш мати )
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 26th, 2009 08:43 am (UTC)
якщо добре накурити в номері, то провітрювати і вичищати його треба буде не один тиждень, щоби від запаху зовсім нмчого не залишалося. отакий резон номерів для курців та некурців
той, що літає з ураганом[info]igor_roz on June 26th, 2009 08:35 am (UTC)
Ну, даруй за різкізть, але якби ти пару років прокидалася о 3й ночі від приступів задухи спричиненої алергією на цигарковий дим, ти б так не казала.

І мене, наприклад бісить, коли я йду по вулиці, а якійсь шкет трохи не в обличчя дмухає смердючим димом, чи стане на зупинці. Повітря - це один з елементів життя, без нього жити якось не виходиь. І будь-хто має право дихати чистим, а не просмаленим чи прогазованим від авто...

Щодо алкашів підтримую, бо людей з пивасиком розвелося немєряно. Щодо наркоманів - у нас це злочин, інше питання, що менти покривають усіх і вся, але то вже системна помилка. Щодо решти - питання спірно-філософське. Я вважаю, що 90% сучасних професій вибудовані на моделі створюємо проблему, а ми вам її вирішимо...
Катерина Бабкіна: secret[info]silverandglass on June 26th, 2009 08:42 am (UTC)
хехе, я втрачала свідомість в метро через те, що від двох дівчат, які їхали з станції Лісова смерділо на весь вагон, даруй, немитою піською - то чому ж в нас немає окремих місць для тих, хто не підмиваєтсья?! ;)
той, що літає з ураганом[info]igor_roz on June 26th, 2009 08:53 am (UTC)
wt теж проблема, власне це загальна проблема виховання.

Якби курці курили не поруч з некурцями, пиво пили вдома чи в пабах, а воду не вимикали на тижні, а до того ж були смітнички не один на вулицю, то було б дійсно краще.
Панк'ю Домані Ъ.Ґ.[info]domanitz on June 26th, 2009 09:23 am (UTC)
аж апєтіт пропав
Катерина Бабкіна: secret[info]silverandglass on June 26th, 2009 09:29 am (UTC)
ну сорє
Панк'ю Домані Ъ.Ґ.: МИР-ТОБІ[info]domanitz on June 26th, 2009 09:56 am (UTC)
ну вопшето люблю запах івкус "вареника", но тіко помитого
воно такеє шось особливе
Марися[info]mikusia_m on June 26th, 2009 08:51 am (UTC)
:))) у мене дві рефлексії на тему
1. на Подолі була піцерія, не знаю, може й зараз вона ще жива...
минулої осені я туди заходила. так там весь зал був затягнутий димом, і купа народу, столиків вільних нема. а поруч з дверима, на проході, в незручному місці стояв вільний столик, маленький такий, без стільців, і на ньому була табличка - "для некурящих". ржачно ))

2. *нецензурно виражається*. який урод у моєму будинку курить у ванній кімнаті, і чого я у ванній маю це нюхати???

і ще одне: хорошого відпочинку :)
Катерина Бабкіна: secret[info]silverandglass on June 26th, 2009 09:02 am (UTC)
дякую )
Stognevich[info]madstrawberry on June 27th, 2009 05:07 pm (UTC)
если запах дыма чувствуется в ванной, скорее всего, это прямой сосед снизу по стояку. вопрос решается легко:
1. пойти и сказать, чтобы прекратил курить в ванной
2. предложить ему купить хорошую вытяжку
3. при игнорировании первых двух пунктов, предупредить, а потом тупо залить. при разборках, сказать, что был приступ аллергии на табачный дым.
Марися[info]mikusia_m on June 28th, 2009 07:03 am (UTC)
:)))
дякую
olesya_lyuta[info]olesya_lyuta on June 26th, 2009 09:49 am (UTC)
а найгірше з дітьми: ідеш собі з дитиною на майданчик, а там якийсь урод з папіроскою і пивом сидить і смалить просто в дитячу пісочницю.
або іде перед тобою по вулиці, і ти мусиш вдихати його погані звички.
або просто неможливо ніде перекусити, бо в залі курять, а тебе вивертає від поєднання запахів їжі і паленого тютюну.
щодо немитих дівчат - це таки екстремальний досвід, а недобросовісні курці (:)) буквально всюди.
Катерина Бабкіна: secret[info]silverandglass on June 26th, 2009 03:20 pm (UTC)
мені здається, куріння - то все-таки не найгірще, що може статися з вами та вашою дитиною.
Stognevich[info]madstrawberry on June 27th, 2009 05:12 pm (UTC)
"а найгірше з дітьми: ідеш собі з дитиною на майданчик, а там якийсь урод з папіроскою і пивом сидить і смалить просто в дитячу пісочницю."
зачем же тогда просто проходить мимо? а подойти и сказать? или еще лучше, позвать миллиционера и сказать, что он проганяет вашего ребенка из песочницы. хорошая наука. чуваку влетит по-любому.

"або іде перед тобою по вулиці, і ти мусиш вдихати його погані звички."
вот это странно. да, вижу много курящих людей на улицах, но их дымом дышать не приходилось. видимо, я так близко не подхожу к незнакомцам.
"або просто неможливо ніде перекусити, бо в залі курять, а тебе вивертає від поєднання запахів їжі і паленого тютюну"
могу сейчас, на скорую руку, назвать с десяток заведений исключительно для некурящих, с чудесной кухней различных народов, в нескольких районах. есть же выход, правильно?
"щодо немитих дівчат - це таки екстремальний досвід"
очень много в городе немытых людей. от которых очень сильно и противно воняет потом, едой, дешевыми отвратительными духами, дезодорантами и т.п. вот их изолировать не помешало бы.
а недобросовісні курці (:)) буквально всюди.
согласна на все 100%
maria galina[info]maniaizodessy on June 26th, 2009 10:46 am (UTC)
+380678805081
Катю
ми будем у Київі у суботу-вівторок включно
маємо з собою часопис Новая Юность з перекладами зокрема вашими
якщо це цикавить то зателефонуйте нам будь ласка номер угорі :)
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 26th, 2009 03:22 pm (UTC)
цікавить цікавить цікавить! )
maria galina[info]maniaizodessy on July 1st, 2009 03:14 pm (UTC)
ну и?
мы уже в Москве, а номер залишили у Тетяни Кохановской
maria galina[info]maniaizodessy on July 1st, 2009 03:17 pm (UTC)
мы охо-хо уже в Москве, а часопис залишили у Тетяни Кохановской та Михайла Літвинюка, їм можно зателефонувати та зібрати якщо маєте час
вони мешкають на Кудрявському Узвозі

Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 5th, 2009 04:56 pm (UTC)
Дякую! Бо я зранку не додзвонилася, а ввечері не встигла - наступного ранку їхала на море ) Літа Вам гарного, вот :)
Ростислав Паранько[info]raw_stick on June 26th, 2009 11:02 am (UTC)
Чому немає окремих, відділених та максимально віддалених від нормальних людей місць для тих, хто не видає заробітну плату, хто грабує на вулицях, хто продає наркотики, хто виробляє палене спиртне чи палені ліки, хто продає своє тіло і розносить гидкі хвороби?

Як то нема? Це місце зветься тюрма.

Бухання (якщо бухаючий не хуліганить) - проблема самого бухаючого; биття дружини і занедбання дітей - проблема лише дружини і дітей. Немита людина просто неприємно пахне. Натомість курець поширює отруйні речовини на кілька метрів довкола себе. Тому йому й пропонується робити це там, де інші люди не будуть змушені ті речовини вдихати.
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 26th, 2009 03:24 pm (UTC)
ви реально думаєте, що занедбані діти і побита дружина - це менша шкода суспільству ніж цигарковий дим??!!! огооооо ))))
prophet_in_blue[info]prophet_in_blue on June 26th, 2009 11:10 am (UTC)
а в коментах - наша пісня гарна-нова... завжди смішать і засмучують ревні поборники псевдосправедливості.

гарного моря, Катю =)
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 26th, 2009 03:24 pm (UTC)
дякую! )))
Наночка[info]ir_shi on June 26th, 2009 12:12 pm (UTC)
Я як курець обурена таким станом речей!
Stognevich[info]madstrawberry on June 27th, 2009 05:01 pm (UTC)
интересная мысль у вас
я курю несколько лет уже. на улице я не курю(очень редко случается). может произойти с регулярностью раз в месяц. дома курю при включенном кондиционере, что не мешает окружающим. сама не люблю прокуренные заведения. но, как человек, разбирающийся немного в этом вопросе,знаю, что при наличии нормальных вытяжек, сигаретный дым рассеивается моментально. возможно, стоит просто закрыть подобные заведения? или сделать их полностью не курящими. да, они потеряют много клиентов, но для них будет стимул обустроиться согласно технологическим прогрессам, а не ставить один дохленький вентилятор. согласна с одним, культура курения в общественных местах должна присутствовать(не курить на детских площадках и т.п.), так же, как и отдельные столики или комнаты для курящих. но ущемлять людей из-за, пусть и вредных, привычек - это как-то не гуманно. у меня множество друзей некурящих, я всегда интересуюсь у них, не против ли они, если я закурю. нельзя ущемлять настолько большой процент курящего населения, только из-за того, что кто-то не знает, в каких местах можно курить, а в каких нельзя. я, например, ненавижу запах перегара от людей. давайте изолируем всех, кто выпивает и не в состоянии перебороть вонь из ротовой полости.
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 27th, 2009 06:20 pm (UTC)
Re: интересная мысль у вас
ну так, моє бачення абсолютно збігається з вашим
Хорхе[info]bovduryatko on June 27th, 2009 06:13 pm (UTC)
А чому ти прирівнюєш курців з покидьками суспільства?
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on June 27th, 2009 06:20 pm (UTC)
ну тому що їх ізолюють і утискають, як останніх покидьків
tashleetsky[info]tashleetsky on June 30th, 2009 01:58 pm (UTC)
Всі курці в громадських місцях мають здохнути. Без базара
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 5th, 2009 04:55 pm (UTC)
боюся, ви здохнете швидше ))))
 
 

My Ads