Home
 
 
14 July 2008 @ 11:39 am
Обережно, Шешори! або про те, яким не має бути оупенейр  
Зіпсувати оупенейр сложно, но можна складно: бо ж все, що робить його кайфовим, дається "за так" - це сонце, повітря, вода і свобода. Однак замість повітря у Вороб'ївці на нас чекав пил і кіптявий дим з купи-купезної старих польових кухонь (хто дозволив поставити їх СТІЛЬКИ?), сонце на обраній для фестивалю відкритій місцині перетворилося на інструмент катування з 9 ранку до 9 вечора (єдиний доступний в досяжній близькості холодочок не засраний за туалетами був доступний у таборі музикантів, але туди можна було заходити тільки до знайомих музикантів: нема дома музикантів - нема печенька), а вода... омріяна від самого Києва річка була заросла водоростями, котрі чіпалися за ноги (чому було не розчистити двісті метрів течії? це дві години часу), але якби навіть водоростів не було - в річку прямо там, де було слід купатися, виливали помиї з польових кухонь, чистили прямо в воді картопельку, а гості фестивалю лізли в воду і мили всі свої місця з милом, шампунем і навіть робили депіляцію кремом Вііт (де були люди, котрі мали дивитися, щоби такого не було?!). Щодо свободи - то окрема бесіда: "Шешори" нас зустріли відсутністю місця на автостоянці, відсутністю під'їзної дороги до фестивалю (чому було не зробити один пішоходний вхід, і там ставити всі ці жаливі торгові намети, а один - суто автомобильний? в'їзд і виїзд з фестивалю через щільний натовп народу я записую до своїх водійських подвигів), відсутністю реєстраційних матеріалів і віддак неможливістю зайти після дороги кинути речі (краще б ви, чуваки, надрукували доста реєстрацій, аніж оту тупу газетку з страшними помилками). Щоби не чекати "дві-три годинки" під палючим сонцем біля входу, ми поставили намет на горі поруч, і раділи з цього невимовно всі три дні. До того ж, тільки там був мобільний зв'язок (а технічно ж не складно забезпечити його наявність, оператори в таких ситуаціях радо йдуть назустріч - де були люди, котрі мали цим зайнятися?!).
Їжі не було. Щоби з'їсти якусь нещасну бульбу, шашлик, зготований кілька годин тому чи не дай боже випити чаю (з пакетиків, не такого трав'яного, яки я три роки поспіль возила в термосі з карпатських Шешорів) треба було заплатити ціну, як в середньому (навіть не дешевому) київському закладі, і почекати двадцять хвилин. або тридцять. або польова кухня, біля якої ти чекаєш загориться - і тоді взагалі зась, іди чекай де-інде. туалетів не було. Тобто, наявні вони були, але я підійшла до одного... і не наважилася зайти. На "душ" після цього навіть дивитися не хотілося. Смітники були, але якісь локалізовані - випивши водичку біля річки, нести з собою пляшку треба було хвилин двадцять, і лиш потім викинути. Про майстер-класи не скажу нічого: без карти і під таким сонцем ніяк було їх довго шукати, знайшла малювання і ліплення. Ліпили одурілі від алкоголю і сонця, з ними було стрьомно. Яремине малювання було прикольне і добре організоване - мабуть, це було щось єдине на цьому фестивалі, організоване добре.
На концерті перебувати було важко: там були або п'яні, або місцеві, і місцеві - не такі смішні, як гуцули, котрі приводили з собою на Шешори діток в накрохмалених сукенках, нє. Місцеві були агресивні, з псами, в спортивних костюмах. Притомними виглядало якихось двіста осіб під сценою, але щоби туди дістатися - треба було пройти десять кіл пекла через п'яних і місцевих, п'яних і місцевих, п'яних і місцевих... Загалом, музика яка долинала на гору була часом гарна і весела - і тоді ми танцювали - а часом - погана і нудна...
Те, що було Шешорами - було країною неба, врівноваженого сонця і свіжості, стрімкої чистої річки, світом добрих господарів, які всіх годували, чи бодай давали "сметанки з собою", світом, далеким від китайського непотребу і незліченної кількості торгових точок, заповнених ним, світом добрих гостей, котрі грали музику біля наметів чи ходили на майстер-класи і потім організовували свої в наметовому містечку. Світом дешевої, простої і поживної їжі, світом черешень, світом танців, музики і свободи. Я думаю, те, що відбувається в Вороб'ївці, не можна називати словом "Шешори" - це гнівить карпатських богів, це наруга.

І ще - я людна, схильна до розкидання грошима, але тих п'ятесят гривень, котрі я заплатила за реєстрацію, і за які мені замість карти, програми фестивалю і майстер-класу, браслетів і хенд-мейд жетона дали зільону тряпочку - мені їх жаль, тих п'ятдесят гривень. Я не хочу підтримувати цей фестиваль навіть такою сумою, як на мене, організація не варта навіть її.
 
 
( Post a new comment )
giggs™[info]giggster on July 14th, 2008 09:05 am (UTC)
по-моєму, такім описам уже років зо три. але народ все прьоцца і прьоцца. щастя шукає чи шо.
anatolkukula[info]anatolkukula on July 14th, 2008 10:33 am (UTC)
в воробыївці - це другий раз тіко... і минулого року було класно! цього року (після прочитаного "на щастя") не їздив
(no subject) - [info]logvynenko on July 18th, 2008 10:34 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]anatolkukula on July 18th, 2008 10:51 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]logvynenko on July 18th, 2008 10:56 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]anatolkukula on July 18th, 2008 11:00 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]silverandglass on July 14th, 2008 03:55 pm (UTC) Expand
sone4k0[info]sone4k0 on July 14th, 2008 09:08 am (UTC)
А я люблю їсти з польових кухонь - дуже романтично! :)
ta_sama_anna: лице[info]ta_sama_anna on July 14th, 2008 09:10 am (UTC)
я просто тебе підтримаю. мій плюс. я вперше була на "шешорах"... і взагалі не відпочила за цих два дні... ладно сонце, яке висосало купу енергії, обпекло мені носа й спину...
але організаційний підхід бажає кращого. дуже кращого. тим більше за гроші. бо все ж народу було більше 10 тисяч. з таким успіхом кожен може приїхати на те місце, поставити палатку, влаштувати масовий табір...
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 14th, 2008 03:56 pm (UTC)
і я не відпочила ні крапельки, ні на яку музику вже ввечері сил не вистачало
pomaran4a[info]pomaran4a on July 14th, 2008 09:38 am (UTC)
якось після того, як перенесли Шешори у Воробіївку, то фестиваль вже не можна назвати автентичними Шешорами, то вже собі новий поганий фест, тай все...
andr1981[info]andr1981 on July 14th, 2008 09:51 am (UTC)
ааа! а я міг туди поїхати, і не поїхав - далеко і влом зі львова пертись :)
Назар ррррр: полiт[info]nazar_rrr on July 14th, 2008 09:52 am (UTC)
я от все шкодував, що не вийшло поїхати. тепер не шкодую. дякую)
saved_child[info]saved_child on July 14th, 2008 09:56 am (UTC)
О дякую, тепер я теж не шкодую, що не поїхала :)
jerry_morisson[info]jerry_morisson on July 14th, 2008 10:01 am (UTC)
підтримую попередніх речників: вже не шкодую, що не потрапила туди. 2008 для мене став роком культурного шоку - класна Країна Мрій, класне Трипільське КОло. якщо б до трійці ввійшли погані Шешори, мабуть, загальне враження було б врівноважено-гівенним. дякую за ретельний опис події.
Катерина Бабкіна: окуляр[info]silverandglass on July 14th, 2008 03:57 pm (UTC)
люди, котрі і там і там побували кажуть, що на трипільському колі в тисячу разів краще було.
(no subject) - [info]jerry_morisson on July 14th, 2008 05:53 pm (UTC) Expand
8ka-ka-ka[info]8kuzzzia on July 14th, 2008 10:01 am (UTC)
і я не поїхала! мене, певно, сам Бог береже від таких как)
настоятєльно, раджу приїхати 24.08.2008 в УНІЖ там буде одноденний фест, ше толком ніц не знаю, але можу гарантувати, що там є дністер! там є НОРМАЛЬНІ НЕЗАСРАНІ туалети, до яких не треба службової перепустки! там є душі з теплою водою!
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 14th, 2008 03:58 pm (UTC)
24 скоріше за все нікуди не приїду - одна важлива для мене людина має день народження. але мені багато хто казав, що уніж був кайфовий! :)
(no subject) - [info]8kuzzzia on July 15th, 2008 06:14 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]8kuzzzia on July 15th, 2008 06:14 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]oximets on July 15th, 2008 04:25 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]silverandglass on July 15th, 2008 04:55 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]oximets on July 15th, 2008 04:58 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]silverandglass on July 15th, 2008 05:01 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]oximets on July 15th, 2008 05:10 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]8kuzzzia on July 16th, 2008 06:03 am (UTC) Expand
malenika[info]malenika on July 14th, 2008 10:05 am (UTC)
ой катю, це ти ще не була на фестивалы 5 озер пыд харковом....
от де культурний шок))))
а взагалы радыю ,що не поъхала ы не зыпсувала настрый собы
Pure Pleasureseeker[info]tanyathecutie on July 14th, 2008 10:10 am (UTC)
я теж була свідком палаючої палатки, доки чекала вареників 40 хвилин.
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 14th, 2008 03:59 pm (UTC)
а з вами не було англомовного супутника?..
(no subject) - [info]tanyathecutie on July 14th, 2008 05:00 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]silverandglass on July 14th, 2008 08:02 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]oximets on July 15th, 2008 04:24 pm (UTC) Expand
Jaguara[info]jaroguara on July 14th, 2008 10:12 am (UTC)
я підозрювала, що після перенесення то буде фуфло, але щоб аж так...Шешори без Шешор -- то фігня, тож я навіть не рипалась і була права
Логвиненко[info]logvynenko on July 18th, 2008 10:36 am (UTC)
торік - файно було у воробіївці
chaynoe_derevo[info]chaynoe_derevo on July 14th, 2008 01:32 pm (UTC)
грустно, однако.
cutrunka[info]zhascka on July 14th, 2008 01:59 pm (UTC)
не так мучуся, шо не поїхала...
але шкода, шопропав такий хвайний фест.
хоча шешори вмерли вже тоді, як їх вивезли з гір...
wladuszka[info]wladuszka on July 14th, 2008 02:52 pm (UTC)
Шешори зкурвилися ще два роки тому, коли вони востаннє були саме в Шешорах - я ще тоді казав, що далі буде гірше )
Катерина Бабкіна: liampa_pukla[info]silverandglass on July 14th, 2008 03:59 pm (UTC)
нуу, тоді все ще було в тисячу разів краще, аніж тепер...
(no subject) - [info]wladuszka on July 14th, 2008 04:04 pm (UTC) Expand
Дада_десь живе (хоча....може й ні)[info]panasuk on July 14th, 2008 05:40 pm (UTC)
бля..ниття одне, плюс таких фестів у їх хардкорності і нецевілізованості, а китайські спортивні костюми і пяні рила цивілізованості явно не додають... шкода, що я не зміг там побувати...і шо ви рівняєте Воробївку до Карпат...чого ви чекали ?...гір? Гуцулів?...Нє вам там споганили враження агресивні місцеві, картопля, яка милася у річці, відсутність їжі (тут вже повний хардкор) і зелені повязки....і срати хотілося б в охайних рожевих туалетах, а не в синіх смердючих (хоча не знаю, чи вони були сині), одним словом нєфіг з Києва їхати в кончєну східну і центральну Україну (в західну можна:)
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 14th, 2008 08:00 pm (UTC)
біда в тому, що там не було хардкорності, а була попса і маскульт - це не стосовно музики, а стосовно атмосфери, що набагато гірше.
[info]titka_vitka on July 15th, 2008 10:07 am (UTC)
офтоп
катерино, доброго дня. чи не могли б ви скинути мені своє мило або маякнути на моє: stakh@newmail.ru
роблю матеріал про "лілу" для "україни молодої"
Дякую. Вікторія
Катерина Бабкіна: Бабкіна; ретро[info]silverandglass on July 15th, 2008 10:41 am (UTC)
Re: офтоп
done
fishka13[info]fishka13 on July 15th, 2008 04:39 pm (UTC)
Повністю згодна, пост щоправда у мене менш критичний
неприєного було багато
та я їхала заради музики, вона була нічо
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 15th, 2008 04:55 pm (UTC)
мені на музику тупо не стало сил, снаги і настрою, жаль так :(
(Anonymous) on July 15th, 2008 06:44 pm (UTC)
А я можу сказати... Може вам ше унiтазик бiленький на горi поставити... Щоб зi спуском води був... Чи то в карпатах з гори краще було б :) Чи то з лiсу вам черешеньки захотiлось... Тре просто було грибочкiв позбирати, може б настрiй кращий був. Чи тре було б на мiсцi проведення фестивалю вам готель 4х зiрочний побудувать.
Як не тямите то не берiться... Щоб потым не плакатись... Та й сидiть в чотирьох стiнах. Можна й до клубу сходить, та й iхати далеко не треба. Чи то на Хрещатик на день мicта сходить.
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 15th, 2008 06:49 pm (UTC)
сходіть нафік пажалста, тут анонімів не люблять. вам до вподоби какати по коліна в чухому гівні - будь ласка! Саме з лісу черешеньок, ага, і гарної організації, і поваги до гостей мінімальної - якщо ви не відчуваєте в цьому потреби, то що я вам ще скажу? йдіть грибочки хавайте, ну а в мене слава богу інші критерії настрою, ніж хєрні всякої нахаватися
(Anonymous) on July 15th, 2008 07:10 pm (UTC)
Просто кожному своэ. Якщо не можете поваги знайти, то не шукайте... Чи то вам аплодувать тре, пiсля кожноъ фрази.
Катерина Бабкіна: liampa_pukla[info]silverandglass on July 15th, 2008 07:17 pm (UTC)
від вас, о шанувальник брудних сральників і обдовбаного натовпу, мені взагалі нічого не треба
(Anonymous) on July 15th, 2008 07:20 pm (UTC)
Ну от як i слiдувало... За ангельским личиком криэться неврiвноваженна, плаксива, iзбалована особистIсть...
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 15th, 2008 07:29 pm (UTC)
тю, шось не бачу я логіки у ваших словах - виходить, якщо ви мені не цікаві і не потрібні - то я вже неврівноважена і плаксива? :) хтота тут здається з комплексом пупу землі бгГГ а ну брись звідси, анонім! :) тут тільки ті, хто не ховає імені, а ви мені не подобаєтеся, ідіть аноніруйте десь в іншому місці! :))
(Anonymous) on July 15th, 2008 07:40 pm (UTC)
Просто ужос, да й годi :) Чим далы тим краще :) Ви самi пiдтвержуэте свою вдачу. Що ж тут можна сказать... Да й ви менi не потрiбнi, да й говорить нi з ким :))
ОЙ БОЖЕ АНОНIМ В МЕРЕЖI - ЖУТЬ :))) ОБАНОНIРУВАВ МЕНI БЛОГ...
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 15th, 2008 08:03 pm (UTC)
нашо ж ви сюди залізли, якщо я не потрібна вам і говорити ні з ким? ех, сам собі заперечуєте. А вдачу мою ви все ж не вірно схарактеризували - таким онанімам бггГ не зрозуміти, що відмежовувати себе від того, що не подобається - це не плаксивість і не капризи, це НОРМАЛЬНО. якщо в вас нема іншого способу самовиразитися, ніж анонімно писати необгрунтовані гадості в мережі - то я вам не лікар, в мене натомість є файна кнопочка від анонімів. ідіть сходіть в улюбленй брудний сральник - і лягайте спати
[info]anonim_anon on July 15th, 2008 08:48 pm (UTC)
Ваша стаття один негатив. Не подобаэться розвернулись, та й геть... Нема шо хавать, до найближчого пункту, там дешевше. Телефон не працюэ, ой боже ж то, як сучаснiй людинi без нього.
На рахунок органIзацIъ, то в останiй час все безтолково. Те ж з Меджибожем. Засрали всю тему... От i не тре на шось блажене розраховувати...
А шо до ваших висказувань, то звiдки в вас стiльки гавна береться... Якшо не помiтили, я вам жодно] руганi не написав. А що ж вiд вас тут чути. Та й ви ще вчепилися до анонIмностi. Маю право :) Якби не мав, фiг би написав вам. Для того й каменти створенi, щоб кожен мiг свою думку казати...
Катерина Бабкіна[info]silverandglass on July 16th, 2008 07:33 am (UTC)
вам не подобається, що я лаюся? То ідіть геть, вам вже всіма доступними способами дали пояснити, що ви тут зайвий! Моя стаття стосується того, що чомусь могли ж в Шешорах карпатських нормально фестиваль організувати - то й не забирали б його звідси. І не все безтолково. Чомусь на Уніжі спромоглися зробити душі, вмивальники і нормальні туалети в достатній кількості - тобто, це можливо. Я маю повне право висловити в своєму приватному блозі свою ж приватну думку про цей фестиваль. І ще одне - так, я лаюся і часто лаюся брутально, це особливість моєї мови, я вважаю, що лайка прикрашає і насичує мову певних стилів, звісно не варто говорити так з дітьми, але писати блог - самоє оно. Зате не ходжу ночами срати по чужих блогах - а ви, бач, навіть акаунт не полінувалися зареєструвати :) Ще раз наголошую - вам не подобаються слова "срати, сральник" чи "фіг" чи "хєр" чи не дай боже "хуй"? То не ходіть сюди, бо тут їх вживають! Повірте, ваші непослідовні репліки ніяким чином не змусять мене змінити свою думку, тому йдіть рятувати світ від лайки де-інде, тільки про всяк випадок зважте - тупе заперечення будь-чого, нелогічні висновки і безтолкові наїзди на людину, яка власне до вас і не говорила нічого - це не найкращий спосіб звільнити мережу від лайки.
П.С. Право своє собі кудась запхайте. Право на анонімність - ознака слабкодухих хамів :)
Удачі.
dapix: юзерпика сіній паріґ[info]dapix on July 15th, 2008 09:58 pm (UTC)
пізгьош
ясне гіло, шо стояти серед лєжбіща морських котиків - глупо.
так само очевидно, що польова кухня - це ацкій ацтой на ацкой жарє.
тому і ставитись тра на ничку, мобілу відключати (це очєнь помогає доскіжєнію фестивального настрою). ну а водорослі - це ваще смішно. вздовж фестивального берега були просто чуднєйші місця. з горки очінь гарно видно куди можна ходити - де менше тюленей і нема каменів. якихось 400 метрів вправо від фесту, біля "Даху". заодно це вверх по течії. Душ, мило і мобіло на фестивалі ніумєсні. :-)
вобсчім, фестиваль пачті удалсо.
писи: то тебе певно сонце так напрягло. скажу, що мені було ще хужеє - щодня на собі носив цілодобово 18 кілограмів відео-фото-компо техніки. в результі, коли відіграв концерт так і не поняв, чи він починався :-)
особисте відкриття: "Transglobal Underground". якби не кончєні самолюбіві режисери псевдотелезапису із безграмотною комутацією ми б і для Трансглобалів відео зіграли. б
Катерина Бабкіна: окуляр[info]silverandglass on July 16th, 2008 07:37 am (UTC)
та блін, акурат там біля даху і була замєчєна дєвочка, яка депілірувалась крємом в річці. Водорості мене не напрягли, водорості - то логічна ознака подільських річок. Но плавати серед бруду чужого тіла і серед волосся з чужої піськи якось не комільфо. мобіло було надо, тому що дуже хотіла побачити двох близьких мені людей так, і не повіриш - так і не знайшла їх, а вони - мене. патаму не пізгьош, і вабсчє - це моя суб"єктивна думка, шонада?! :)
odvis: kolo[info]odvis on July 17th, 2008 11:59 am (UTC)
був на фесті у 2005-му, тобто ще у Карпатах (імхо це були кращі часи фесту - маю на увазі музичну частину). Фірмова сумка та реєстраційна фєнька досі використовуються та нагадують про ту подію.
у 2006-му крім Фанфарекс Чеокарлія музична частина не зацікавила, а їхати через всю країну заради одного гурту не хотілося.
А після переїзду на Вінничину - це вже не Шешори. Ідея "мандрівного фестивалю" це добре - але час міняти назву.